2013. szeptember 1., vasárnap

Picurka 8

Az ebéd már javában fől. (Csirke a sütőben,  cukkinileves a gázon), Én pedig agyalok. Lassan elérkezem azokhoz a kritikus napokhoz, amikor a Nők többsége elkezd tesztelni. Picurkám ma 13 napos, és Et+8 napon vagyok ma. A melleim ma kevésbé fájnak mint tegnap, emiatt aggódom, de a derekamat érzem. A hasam is valamiért esténként szokott fájdogálni most már napok óta.
Olvasgatom a Lányok blogjait ki mikor mit érzett és mikor tesztelt először. Tudom, hogy minden ember más és más tüneteket produkál, tehát nem lehet máshoz hasonlítani az állapotomat.
Egyébként jól vagyok.. a Párom is sokat beszél Picurhoz, és Én is próbálom Neki mondogatni, hogy ügyesen fészkelődjön odabent.
Jönnek az izgulós napok, egyre közelebb a péntekhez, amikor is a Doki szerint tesztelni kell. Bár Én már szeretnék csütörtökön, hátha látszódik Valaki és akkor már pénteken mehetek az Intézetbe, és nem kell hétfőig várni. De majd meglátom hogy alakulok.

5 megjegyzés:

  1. Jaj Rena, gondoltam ám Rád, hogy most már biztosan elkezdődött a teszteljek, ne teszteljek mikor teszteljek kérdéskör. Nehéz döntés ez, de ha kibírod csütörtökig, akkor nagyon ügyes vagy. Kitartás!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Rena +++++++++
    Viszont, ha pozitívat tesztelsz, akkor még nem kell ám menni az Intézetbe.(hacsak el nem fogytak a gyógyszereid) Ha hívod őket, majd megmondják, hogy mikor menj az uh-ra. De minimum 1 hét...de inkább 1,5-2. Szorítok!

    VálaszTörlés
  3. Rena, a mi intézetünkben a leszívást követő 2 hét múlva hívnak vissza vizelettesztre, így akkor már nyugodtan csinálhatsz, ha nem bírod.
    Drukkolok!!

    VálaszTörlés
  4. Tarts még ki, hogy erős lehessen Valaki csíkja! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ügyes vagy, hogy birod teszt nelkül :), en sajnos" beteges" tesztelö vagyok:(
    Drukkolok nagyon !

    VálaszTörlés