2013. szeptember 29., vasárnap

Tanuló idő

A héten mióta hazajöttünk a Homeopata szakorvostól csak "tanulok".
Tanulok enni, a Diétának megfelelően.  Nem könnyű feladat, úgy összeállítani az étrendet, a napi étkezésemet, hogy mindkét Diétának megfelelő legyen. Ami sok esetben jó lenne a Gluténmentes diétának az nem jó a Candidának főleg nem az első két hétben, és fordítva.
Szüntelenül olvasom, és kutakodom, hogy mi jó az egyiknek és mi a másiknak.   Sokszor morcos vagyok, mert az egyik helyen pl. a rizs tiltó listán van a másik helyen pedig szabad enni, inni (rizstej). A könyvesboltban pedig a könyv ami fogódzót jelentene nem kapható, csak megrendelés útján így várnom kell rá. De addig is telik az idő.
 Ezért készítettem egy listát mi az amit mindkét Diétánál szabad vagy legalábbis ajánlatos enni. A listám elkészülte után, bevásároltunk, a kasszánál nem voltam a legboldogabb.
Hazaérkezvén újra tanulás, milyen legyen a Nekem való kenyér.. így a Paleo szakácskönyvben levő lenmagos kenyér receptjét kicsit ötvöztem a Candidás diéta lehetséges ehető hozzávalóival és elkészült a rozmaringos-rizslisztes-lenmagos kenyerem. Mivel a Candida diéta tiltja az élesztős ételek fogyasztását, ezért szódabikarbónával voltam kénytelen készíteni, és e miatt a Kenyerem nem lett túl magas. De ízre, és állagra ehető valamit kaptam.
Zöldséget azt ehetek töménytelen mennyiségben, de csak azokat melyeket a Candida diéta előír. Ezért abból is van itthon bőven.
Tanultam inni is a hétvégén, mert holnap megérkezik a Microrostos gélem és elkezdhetem a lúgosító-méregtelenítő kúrát. De ahhoz ha törik-ha szakad 2.5 l folyadékot meg kell innom.
Szóval nem igazán szólt másról a hét második fele csak a tanulásról.
Persze közben voltam egyik barátunknál kukoricát törni (soha életemben nem csináltam még ilyet), hétvégére meglátogatott Minket a Hugom, így Vele is sokat beszélgettem.. és együtt szurkoltunk a Páromnak a hétvégi focimeccsen.
Persze vannak kellemetlen "tüneteim" is, a kezem és az alkarom "kiütéses" és esténkét eléggé viszket Tegnap óta van pecsételésem tegnap piros, ma barnás... a hőm kezd felkúszni lehet pé-t jeleznek a tünetek (remélem).
A párom is lázas és beteg volt a hétvégén, de már alakul a rengeteg gyógyteának köszönhetően.
Szóval nem unatkozom.

Ja és a Blogom: valahogy nem engem tükrözött az adott színvilág. :)

1 megjegyzés:

  1. Pedig olyan jóó volt az őszi, meg a süni!!!! De ha te így szereted :)
    Gyógyuljon meg szépen a párod, tudom én milyen kín amikor a "férfiember" beteg és ápolni. Sztem jó ahogy csináltad így első lépésnek. Kvázi én is úgy csináltam volna hogy amit mindkettőben lehet azt veszem és abból lehet válogatni.

    VálaszTörlés