2013. szeptember 5., csütörtök

Picurka 12

Nyugtalan vagyok. Az voltam egész éjszaka, nem aludtam, csak forgolódtam, olyan izgulós-hasizomláz szerű töltötte be egész éjszaka Pocakom. Hajnali 4-kor ki kellett mennem a mosdóba nem bírtam tovább. Így a koncentrált gyűjtés fuccsba ment.
De azért reggel teszteltem egyet, 4 órai gyűjtögetés után. Nem örülök az eredménynek, mert szinte semmit nem látok rajta.
Úgy gondoltam, hogy a mai napon már a 25-ös erősségű tesztnek is mutatnia kellene Picurkát ha ott lapul a hasamban. Hisz olvasok azért, és ilyenkor 5 napos Embriónál már sokan láthatóan pozitívat tesztelnek..
Ha nagyon erőltetem talán, de inkább nem látom.
Mensi nincs, de így hőt sem tudtam mérni, vajon az hogy áll. Melleim még fájdogálnak, délután a pocakom és a csípőm tájékán is volt egy kis fájás.
Várok. Ez a legnehezebb és az hogy holnap együtt csináljuk a tesztet, és lehet hogy Én csalódást okozok az Én Imádott Páromnak.
De persze, ha a holnapi sem mutat még egyértelmű eredményt mindig várunk, mert Péntek-Hétfő intervallumot mondott Tanár Úr a beültetés napján.
Szóval próbálok mosolyogni és bizakodni, hogy Picurka próbálja összeszedni magát, és annyit Hcg-t termelni holnapra hogy megbizonyosodjunk róla hogy odabent van és megérkezik közénk.

7 megjegyzés:

  1. hatalmas drukkolás megy Nektek!

    VálaszTörlés
  2. Drukk továbbra is! ++++++++++++

    VálaszTörlés
  3. Rena alig vártam már ezt a bejegyzést, mert a Facebook-ról le vagyunk tiltva itt bent, a telefonom meg bemondta az unalmast, így arról sem tudom csekkolni a csevegést.

    Ha holnap is felébredsz hajnalban, akkor tesztelj akkor. Az a "szinte semmit nem látok " az azt jelenti, hogy valamit mégis látsz? Nagyon drukkolok, hogy holnapra erősödjön, gondolok Rád ++++++++++++++++++++

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Lányok a drukkokat továbbra is.

    Heni44 kérdésére válaszolva, igen az X-epil teszt kékségén mintha átsejlene valami kis halovány rózsaszín csíkocska.
    Nem adtam fel, bár megint érzem azt a húzó mensis érzést a méhemnél. mensinek persze nyoma sincs (remélem messzemenően elkerül 9 hónapig :))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon drukk, hogy mensinek híre se legyen úgy egy évig!!!
    Amúgy első és másodszülöttem is igencsak haloványka csakénláttam csíkkal indultak a 10. dpo-n. Ott lapul a Picurkátok, én nagyon hiszem!!!!

    VálaszTörlés