2013. szeptember 3., kedd

Picurka 10

Egyre nehezebben telnek a napok itthon. Vészesen közeleg a péntek és Engem elfogott valami belső nyugtalanság,félelem és izgalom.
Negatív gondolatok járnak a fejemben.. főleg azért mert tegnap délután enyhén elkezdett a méhem környékén "húzni", mint menstruáció előtt.
Ez estére sem lett jobb, gyorsan letusoltam, és lepihentem hátha jobb ,lesz úgy, mivel egész nap otthon talpon voltam.
Nem lett jobb, sőt egész éjszaka fájt a hasam mint mensikor, húzott a méhemnél. Azt hittem reggelre az utro ellenére majd megjön, leesik a hőm.
Nem ez történt a hőm ugyanott már 3. napja, se egy csepp barna se menszesz nincs a láthatáron. Néha mintha még érezném a méhem húzását, de csak nagyon enyhén.
Beijedtem, hogy  a vasárnapi meccsezés, és a tegnapi nem fekvés nem használt. Ma szinte egész nap az ágyban lézengek, itt nézek filmet, horgolok, jó persze voltam sétálni míg megebédeltem, aztán összeütöttem egy gyors és isteni finom tejberizst (melyre már napok óta vágyódom), és szeretném olvasni Müller P. könyvét.
De máshol járnak a gondolataim. Mi van ha nem sikerül, ha tényleg a sok mozgással ártottam magamnak? Na de félre a negatív gondolatokkal, hasi már nem fáj, a mellek viszont igen, hő szépen fennt van! Szóval örülj ennek!!!! Jó lesz ez!!

6 megjegyzés:

  1. Így van: jó lesz ez!!! Várjuk a pozi tesztet nagyon ;)

    VálaszTörlés
  2. Nekem ezek tipikus terhes tünetek voltak a beágyazódás után, én bizakodó vagyok, várjuk a pénteket :)

    VálaszTörlés
  3. Rena már csak 2 nap :-) Egy hős vagy ahogy bírod!!!!! Bízzunk a legjobbakban és a pénteki pozitív tesztben :-):-):-)

    VálaszTörlés
  4. Bizony jó lesz, jó kis tünetek ezek, pihizz, pozitívkodj, mi veled vagyunk!!!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Lányok a biztatást! A mai hő még feljebb ment :)) bizakodom nagyon!

    VálaszTörlés
  6. Vááááá, írj, mi van??? Holnap már péntek!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés