2013. szeptember 6., péntek

Picurka 13

Teljesen nyugodtan aludtam végig az éjszakát. Reggel 10 perccel előbb ébredtem, megmértem rutinszerűen a hőmet (az a 10 perc olyan sokat  nem jelenthet gondoltam) Nem sokat mozdult az elmúlt napokhoz képest. Aztán hét óra felé felkeltem, a párom már izgatottan várt. Izgultam, Én nem mertem a tesztet a vizeletbe mártani, így csinálta a párom. De sajnos a controllcsíkon kívül semmit nem láttunk. Negatív.. leültem a székre kicsordultak a könnyeim. A párom odajött megölelt és azt mondta nem adjuk fel. Itt vagyunk egymásnak, már hivatalosan is összetartozunk, lesz közös gyermekünk, csak higgyek benne. Lehet csak a teszt volt még túl "erős", veszünk egy érzékenyebbet.
Összeszedtem magam, elindultam Vele a nagyvárosba, hogy ne üljek egyedül itthon. Közben hívtam az Intézetet, a Tanár Úr a vonal másik végén azt mondta, mivel szombati beültetés volt még lehet negatív a teszt. Szedjek mindent a megbeszélteknek megfelelően, és hozzátette Nem adhatom fel, tessék reménykedni és bizakodni. Hétfőn pedig újabb telefon és kontroll az Intézetben.
Most újabb várakozással teli éjszaka következik. Vettünk teszteket ( 10-es érzékenységűt, bár még nem hallottam róla a Benu gyógyszertár terméke és 25-ös DM-es tesztet). Így holnap reggel újra megpróbáljuk hátha.
Talán már lemondtam Róla, pedig olyan szépen indult, biztató jelekkel, gyönyörű Sejtecskével. És lehet ennyi volt az egész. De nem adom még fel, még lehet pozitív a hétvégén, ki tudja vannak még Csodák!!
Most pihenek, aludtam egyet, a Körmösnél a lehető leg semmilyenebbre csináltattam körmeimet, miután hazaértem , csak natúr enyhe csillogással, a legkisebb saját köröm méret. Most ehhez van hangulatom. De össze kell magam szedni,hátha Picicsoda tényleg ott lapul a pocakban, csak szégyenlős még.

6 megjegyzés:

  1. Ne add fel.. drukkolok továbbra is! Ölellek...

    VálaszTörlés
  2. Itt is drukk továbbra is!

    VálaszTörlés
  3. Itt vagyok én is és biztatlak, nem adhatod fel Rena!!! Hinned kell benne, hisz ott lapul!!!

    VálaszTörlés
  4. Rena, gondolok rád és nagyon szurkolok!

    VálaszTörlés
  5. Tűkön ülök, hogy mikor írsz.... Drukk!!!

    VálaszTörlés