2013. szeptember 13., péntek

Egy próbát megér

A mai napon végleg lezártam a Lombikos ciklusomat. Szépen nyugisan megérkezett a nem várt, eddig egész jól viselem. Bár nem volt ma időm rajta gondolkodni sokat, mert egész nap úton voltam.
Elkísértem a páromat a Nagyvárosba, volt dolga bőven, hazafelé pedig beugrottunk egy ismerőséhez. Én a Feleségével most találkoztam először. 8 hónapos terhes, nagyon szép pocakkal. Beszélgettünk mindenféléről, majd rákérdezett, Mi hogy állunk a babavállalással.
Mondtam, hogy Nálunk kicsit bonyolult a helyzet, mivel Nekem természetes úton nem lehet gyermekem. Kérdezte, hogy miért.
Elmondtam nagy vonalakban a történetet, a sikertelen lombikot.
Mire közölte, hogy Neki is ezt mondták az orvosok, elzáródott petevezetékek, elég komoly endometriózis. Kezelték Őt a R.K. klinikán, bár Ők még lombikra nem szánták rá magukat, de már közel álltak hozzá. Mire egy homeopata Doktornő tanácsára kipróbálta a Cytosan kapszulát. (http://www.energy.sk/hu/menu_x827x.asp)
Spontán teherbe esett. Az orvosa nem akarta elhinni, ezért behívta a kollégáját is, hogy közösen lássák.
Azt mondta nem biztos hogy "csak" ez segített, de egy próbát megér.
Utána néztem az interneten, van 2 fajtája.. már csak azt kellene eldöntenem, hogy melyiket válasszam. Hogy hideg vagy meleg típusba tartozom-e. Bár nagyjából már körvonalazódik melyiket szeretném kipróbálni. Sok jótékony hatásról írnak és számolnak be. Olyan sok rosszat nem tehetek ha megpróbálom. Egy próbát megér.

4 megjegyzés:

  1. én is szedtem a cytosan-t... ha csak ezen múlott volna....

    VálaszTörlés
  2. Én az Energy Gynex termékük után estem teherbe, épp most is újrakezdtem. Köszi a tippet, megnézem ezt a terméküket is :)

    VálaszTörlés
  3. A homeopata doktornő meg tudná neked mondani, hogy melyiket szedd és akkor nem kell találgatni :)
    Hű de jó lenne, ha jó lenne ;)

    VálaszTörlés
  4. Én is szedten a Gynexet, férjem pedig a Renolt, bemérés után a gép ezt adta ki .Sajnos nem segített nekünk.
    Rena remáélem sikerül :-)))
    Heniiii remélem most is segít a Gynex vagy a Cytosan :-)
    Most a Vironalt akarom szedni Candidára, de még gondolkozok a Cytosan-on is, állítólag elég erős szer,a rákos betegeket is ezzel kezelik és ezért a Vironalt ajánlották elsősorban.Még nem döntöttem mi legyen!

    VálaszTörlés