2013. szeptember 17., kedd

Kineziológusnál

A hétvégén a fejembe vettem, hogy el kell indulnom egy másfajta úton is mint a hagyományos orvoslás. Szombaton este jótékonysági bálban voltunk, ahol mind jobban megerősítettek abban, hogy egy próbát megér. Ajánlottak egy kineziológust itt a közelben, aki reflexológiával természetgyógyászattal is foglalkozik. Tegnap délután fel is hívtam, és mára kaptam időpontot. Aranyos idősebb Hölgy nyitott ajtót a megbeszélt időpontban. Beinvitált a "kezelőhelyiségébe" nagy vonalakban elmondta mi a kineziológia. Majd megkérdezte mi a mai célunk. Elmondtam röviden a történetem, és hogy mit szeretnék elérni.
Ő mondta közben hogy van egy nagyon jó szer, ami nem oly rég került forgalomba és az sejt szinten hat. Neve Rain Soul...
Elkezdtük a kezelést, nem tudtam mire számítsak, de semmi megerőltető nem volt benne. Rengeteg negatívumot hordoztam magamban, bűntudatom volt sok-sok minden miatt. És a 19. életkoromban történt valami amit a vizsgálat kimutatott Neki. Konkrétan nem tudom mi volt akkor, arra emlékeszem hogy akkor kerültem először távol a családtól kollégiumba. Nagyon nehezen viseltem azt az időszakot, külön a családtól, a második félévben inkább bevállaltam, hogy hajnalban keltem és beutaztam Egerbe, minthogy egy napot is ott kelljen aludnom a kollégiumban. Erre emlékszem..
Sok-sok furcsa gyakorlatot csináltunk a másfél óra alatt. A vállizmamiban hordoztam a sok problémát..
Nem kell már többet mennem, feloldotta a negatívumokat. És azt mondta 80 nap alatt vagy utána teherbe kell esnem. Ajánlott egy készítményt, mely a Rain Soul nevet viseli. Ezt kellene meghatározott dózisban közel 80 napig szednem. Mely rendbe hoz, és szerinte terhes leszek.  Kérdzetem, más termék esetleg, azt mondta megkérdezte a szervezetem, de ez a termék lenne Neki a legideálisabb azt jelezte.
Mondta, hogy holnap lesz egy előadás pont ezzel a termékkel és ennek a terméknek az üzleti részével kapcsolatosan a közeli város műv. házában, menjek el és hallgassam meg. Valamint Nála be tudom szerezni a terméket, mert a neten nagyon drága közel 37.000 ft. egy 30 db-os kiszerelés. Na mármost Nekem 4 dobozzal kellene beszednem belőle..
Mondtam hogy köszönöm szépen, átgondolom és eljöttem.
A párom furcsán nézett Rám mikor ezt elmeséltem, Neki gyanús pont ez a készítmény, és nem utolsó sorban az ára sem igazán tetszik neki. A kineziológusnál most megvehetném dobozát 23.000 ft-ért. 
Hazaérve felhívtam az Ismerősöm sógornőjét a Homeopata szakorvost. Ő azt válaszolta erre, hogy ez most egy divat készítmény, nem azt mondja hogy épp nem erre az antioxidánsokat tartalmazó készítményre van épp szükségem.. de megbeszéltünk egy találkozót jövő hét keddre. Addig szedjem össze a kérdéseimet, problémáimat és meglátjuk Ő mit tud mondani ajánlani a Homeopátia tárházából.  Ha Ő is azt mondja hogy próbáljam meg ezt a készítményt lehet .. de mást is ajálhat. Mert azt mondta azért összetett dolgokról van szó, találkozzunk had lásson szemtől-szembe és megbeszéljük a dolgokat.

Most egyébként nyugodt vagyok, mintha "tiszta" lenne az agyam a gondolkodásom. Biztos hogy hatott a kezelés. Remélem nem szúrom el ha mégsem ezt a készítményt választjuk.

3 megjegyzés:

  1. Húúúh Rena! Most őszinte leszek. Én is jártam kinezre 3 szor voltam. Valóban a szervezet jelez ha már nem kell többet járni, de hogy egy alkalom után, ráadásul majd tuti fix hogy 80 nap alatt.... Meg a szer! Jó hogy nem vetted meg. Nekem kinezen egyszer sem ajánlottak semmit. Rendberak a kineziológus anélkül is sztem. Annyira utálom hogy a meddőség végett még több bőrt akarnak lehúzni az elkeseredett nőkről....

    VálaszTörlés
  2. Rena ,nekem is gyanús ez az egész ! Ilyenkor a siker érdekében szinte bármire képesek vagyunk , de azért ne hagyd magad kihasználni . Gyanús az egyszeri alkalom,gyanús ,hogy csak ezt a szert ajánlotta és semmi mást ,gyanús ,hogy 'éppen most' van a bemutató, gyanús ,hogy nála olcsóbb ....túl sok a véletlen egybeeső dolog :/

    VálaszTörlés
  3. Szia Rena,
    a kineziológia jó módszer lehet, és segíthet is. A fentieket nem minősítem, az előttem szólókkal értek egyet. Ehhez a nőhöz ne. Szívesen ajánlok Neked kineziológust, akit egy nőgyógyászati magánrendelőben is foglalkoztatnak. Imádnivaló nő, én kismamajógára járok hozzá. Érti a dolgát, és szerintem, az mindent elmond, hogy sote1-es doki vette maga mellé a magánrendelőbe.(a sotek nem valami alternatív pártiak) A krama kftről van szó, és a hölgy neve Kis Kriszta.
    Bővebb infó itt:
    http://www.kramakft.hu/kineziologia.php
    Vagy személyesen is megkeresheted, a padma jógastudióban (örshöz közel) tart hétfő esténként kismamajógát.

    VálaszTörlés